VAIRUMTIRDZNIECIBA
ĀTRĀKA, DAUDZ EFEKTĪVĀKA
No iepirkumiem līdz noliktavai, pārdošani un finansēm, Sage X3 nodrošina pārskatamību un kontrolē jūsu vajadzības, lai pārvaldītu jūsu vairumtirdzniecības uzņēmumu ātrāk, lai kur jūs strādātu - iekšzemē vai ārvalstīs. Tagad jūs varat saņemt labāku ieskatu izmaksās, vienlaikus ļaujoties mobilajam pārdošanas spēkam.
Ir neiespējami racionalizēt procesus uzņēmumā, ja ERP, CRM, un piegādes ķēžu procesi ir novecojuši. Atcerieties šīs būtiskās iespējas kā jūsu nākamās paaudzes prasības:
Piegādes ķēdes procesi
Uzlabojiet piegādes ķēžu caurskatamību
un nodrošiniet pārredzamību visām iesaistītajām pusēm - no piegādātājiem līdz klientiem. Optimizējiet iepirkumu lēmumus, pārvaldiet piegādātāju kvalitāti un sniegumu.
Noliktavas un inventarizācija
Izprotiet visus krājumu aspektus,
produktu ienesīgumu, skaidras
naudas pasūtījumus un noliktavu
procesus, lai uzlabotu krājumu un
pasūtījumu izpildes efektivitāti.
Mobilitāte
Lietojiet mobilo pārdošanas spēku ar
klientu, krājumu, vēsturisko iepirkumu,
cenu piedāvājumu, un reklāmas
pārredzamību, izmantojot jebkuru
pievienoto ierīci.
Pārdošana un mārketings
Pārvaldiet pārdošanas uzdevumus ar
atvieglotu izsekojamību mērķiem un
komisijas naudai.